"Wat ben ik trots op mijn team, onze lezers, adverteerders en iedereen die van Vogue zo’n groot succes maakt. Vogue heeft zich de afgelopen jaren meer dan bewezen. Vogue leeft in Nederland, dat blijkt niet alleen tijdens de fantastische events, waar we het enthousiasme van onze lezers voelen en proeven, maar ook uit goed verkocht nummer na nóg beter verkocht nummer. Vogue is definitely here to stay!" Hoofdredactrice Karin Swerink

Vogue Nederland is een ode aan schoonheid. Vogue is altijd vernieuwend, inspirerend en uitdagend. Adembenemende, grensverleggende fotografie is het handelsmerk, maar daarnaast is Vogue hét modemagazine met inhoud. De wereld van Vogue bestaat natuurlijk niet alleen op papier en online. Afgelopen jaren hebben lezers, creatieven en adverteerders kunnen meegenieten van grootse events: Vogue Fashion’s Night Out – hét fashion event van het jaar – is inmiddels een begrip. In navolging daarvan is Vogue Beauty Night Out geïntroduceerd, een beautyevenement in de breedste zin van het woord. Daarbij werden er in 2017 twee nieuwe evenementen geïntroduceerd: Exclusieve beautyworkshops en Vogue Fashion Festival – twee dagen lang mode- en beautyinspiratie van het hoogste niveau. Bovendien maakt Vogue unieke specials, zoals Máxima, ter ere van de inhuldiging van het nieuwe koningspaar en 20 jaar Viktor & Rolf, ter ere van het twintigjarig bestaan van het ontwerpersduo. Vogue is overal. Haar uitingen op Twitter, Instagram en Facebook behoren tot de bestbezochte en -gelezen social media-kanalen van de glossy’s. Maar bovenal is er natuurlijk vogue.nl, een autoriteit als het gaat om mode, trends, beauty, people, party’s en cultuur.

Merkwaarden

Vogue vóór alles een modeblad biedt fashion shoots met internationale allure, de laatste collecties, looks en trends, interviews met ontwerpers, modellen en iedereen die ertoe doet in de modewereld. Vogue wordt gemaakt door (mode) journalisten en - fotografen van naam. Naast mode en beauty zijn kunst, cultuur en lifestyle belangrijke pijlers. Het overgrote deel van haar content wordt gemaakt in eigen huis, aangevuld met de beste internationale Vogue-producties. Vogue is in korte tijd een gevestigde naam geworden, met een kwalitatief hoogstaand blad, bijzondere specials en originele campagnes en events - die leven onder de lezers, in de peres en in de social media. Vogue pakt altijd groots uit en zal in de komende jaren creatief, vernieuwend en spraakmakend blijven - in het schap én vooral daarbuiten.

De Vogue-lezer:

  • is modeliefhebber
  • is wereldwijs
  • is leeftijdloos
  • heeft stijl en persoonlijkheid
  • houdt bovengemiddeld van cultuur, muziek, films, boeken en kunst

Magazine

VOGUE verschijnt 10x per jaar in een verspreide oplage van 62.209 (bron: HOI, Instituut voor Media Auditing Q2 2014). Vogue is ook digitaal verkrijgbaar via de Appstore en Google Play Kiosk.

DOWNLOADS

Online

Vogue.nl gaat 24/7 over style, beauty en all things fun & fabulous. The Vogue Blog Network bundelt de meest eminente modebloggers van Nederland. Daarnaast leveren nationale en internationale fashionjournalisten zoals Suzy Menkes en Fiona Hering een bijdrage aan Vogue.nl. De website bereikt gemiddeld 218.000 unieke bezoekers en 2.1 miljoen pageviews per maand.

Naar de website
DOWNLOADS

Merkextensies

Vogue Fashion Festival

Na het grote succes in Londen en Parijs organiseert Vogue Nederland in oktober 2017 voor het eerst Vogue Fashion Festival in Amsterdam. Twee dagen lang kan de bezoeker genieten van mode- en beauty-inspiratie van het hoogste niveau. In Vogue Talks komen de grootste influencers en mode-iconen samen om in verschillende seminars, workshops en masterclasses te spreken over de mode- en beautyindustrie. Daarnaast worden de Vogue-lezers in Vogue World ondergedompeld in de wereld van Vogue met verschillende haar-, make-up, nagel- en stylingworkshops, is de nieuwste Vogue-sweater en zijn er drinks en bites in het enige echte -café.

Naar de highlights

Vogue Beauty Nights

Exclusieve beautyworkshops voor Vogue-lezeressen – daar draaien de nieuwe Vogue Beauty Nights om. Tijdens elke Vogue Beauty Night staat één high-end beautymerk centraal en is een bijzondere, luxe locatie in Amsterdam complete ondergedompeld in de sfeer en identiteit van het merk.

Naar de highlights

Viktor & Rolf-special

Viktor&Rolf vierden hun twintigjarig bestaan als designduo samen met Vogue. Het resultaat: een prachtige Vogue special edition. Met daarin het langste interview met het ontwerpersduo ooit en de hoogtepunten uit twintig jaar werk, geselecteerd door de designers zelf.

Impressie

Máxima-special

De special edition, getiteld Máxima, the birth of a Queen is een ode aan de toen kersverse Koningin. Het is een onthullende verzameling prachtige beelden – royaal vormgegeven – die je meeneemt op de weg die Máxima aflegde om van ‘gewoon meisje’ Koningin Máxima te worden. De special werd gelanceerd op het Vogue Queen’s Ball in Hotel the Grand in Amsterdam.

Impressie

Vogue The Book

Vogue lanceerde de allereerste uitgave van Vogue The Book. Deze luxe special edition is een verzameling van de mooiste en meest inspirerende beelden, bijzondere interviews en droombestemmingen rond de thema’s: Love, Family, Friends & Fun.

Impressie

Vogue Online Shopping Night

Vogue en luxe zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De Vogue-lezer houdt van winkelen en kent als geen ander de voordelen en het plezier van online shoppen. Na drie jaar is Vogue Online Shopping Night uitgegroeid tot het meest succesvolle online shopping event in Nederland! Tijdens Vogue Online Shopping Night kunnen bezoekers twaalf uur lang shoppen, met mooie kortingen en unieke aanbiedingen, bij Vogue’s favoriete webshops! Internationaal was dit event al eensucces maar het event is nu in Nederland ook definitief op de kaart gezet. De volgende editie van Vogue Online Shopping Night vindt plaats op woensdag 25 oktober 2017, van 12 uur ’s middags tot 12 uur ’s nachts.

Naar de highlights

NIEUWS/Vogue

Meer G+J nieuws