Overname G+J Media Nederland door Hearst Netherlands volledig afgerond

Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen. Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de high-end uitgever de titels Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen.

De eerder bekend gemaakte overname van G+J Media Nederland door Hearst Netherlands is zojuist afgerond. Met deze overname verstevigt Hearst Netherlands zowel haar positie in de magazine en digitale markt als in de high-end luxury branch. Hearst Netherlands claimt hiermee hét branded content huis te worden voor het bereiken van zeer welstandige kwalitatieve doelgroepen.

Het Management Team zal er als volgt uit zien:

  • Luc van Os, CEO
  • Erik de Bruin, CFO
  • Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands
  • Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands
  • Rachel Gomez, Commercial Director
  • Remmert Bolderman, CTO

Het bedrijf zal op termijn verhuizen naar 1 vestiging in Amsterdam e.o. en voert per direct de naam Hearst Netherlands.

LEES OOK

Meer nieuws