‘Quality Matters’ is onze pay-off en daar leven wij naar, omdat we weten dat excellente kwaliteit in inhoud en uitvoering de beste resultaten behaalt. Die hoge standaard handhaven we ook in de samenwerking met onze klanten. Die is persoonlijk en met korte lijnen.

Wat we doen

G+J Custom Content vertaalt marketingdoelstellingen in effectieve redactionele content die gebruikers informeert, inspireert en activeert. Deze content zorgt aantoonbaar voor betrokken klanten, merkloyaliteit en een verhoging van de omzet.

We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van magazines, online media en video voor opdrachtgevers die de relatie met hun klanten willen uitbouwen. Daarbij zetten we alle kennis in die we bij G+J wereldwijd hebben opgebouwd in het bereiken van de meest diverse consumentendoelgroepen, zowel op journalistiek vlak als in branded content en advertentieverkoop.

Contact us

Wat ons onderscheidt

  • Excellente redactionele producties; door de beste journalisten, designers, fotografen en videomakers
  • Expertise in fashion, beauty, travel, lifestyle. Samenwerken met G+J's sterke merken
  • Advertentieverkoop en een internationaal content- en salesnetwerk in dertig landen
  • Distributiekanalen, marketingkennis en effectiviteitsonderzoek

Cases

HOLLAND HERALD - KLM

In 2014 kreeg Holland Herald, het iconische inflight magazine van KLM, een nieuwe formule en een nieuw vormconcept. G+J Custom Content ontwikkelde beide met veel plezier en in nauwe samenwerking met KLM.

De 2,2 miljoen passagiers die elke maand aan boord stappen van een KLM-toestel, vinden in hun stoelzak een sophisticated magazine vol reisinspiratie, interviews, lifestyle en kunst. Een eigentijdse afwisseling van lekker lezen, praktische reistips en wegdromen bij de mooiste bestemmingen.

Download media kit www.holland-herald.com

360° MAGAZINE - BEVER

Voor retailer Bever ontwikkelde G+J Custom Content een magazine vol outdooravontuur en inspirerende reisbestemmingen voor de actieve buitensporter. Met een oplage van 70.000 is 360° magazine het grootste outdoor- en travelmagazine van Nederland.

Verbluffende fotografie en een frisse, eigentijdse lay-out dragen bij aan de merkvoorkeur en versterken zodoende de band met de vaste klanten. Het blad stimuleert herhalingsbezoek aan winkel en webshop.

www.bever.nl/360

TÊTE-À-TÊTE - TEFAF

TEFAF is 's werelds meest toonaangevende kunstbeurs. Verzamelaars, museumvertegenwoordigers, kunsthistorici, kunstenaars en handelaren - op TEFAF komen liefhebbers uit alle disciplines in de kunstmarkt samen. Dit zorgt ervoor dat TEFAF elk jaar behalve een ijkpunt in commerciële zin ook een plek is waar het discours zich ontwikkelt.

Voor TEFAF ontwikkelde G+J Custom Content TÊTE-À-TÊTE. In deze bundel leveren acht vooraanstaande personen in vier dialogen hun bijdrage aan actuele discussies in de internationale kunstmarkt. Deelnemers zijn onder andere econoom Clare McAndrew, kunstenaar Daan Roosegaarde en Antonia Boström (Victoria & Albert Museum). Fotograaf Erwin Olaf maakte de portretten. TÊTE-À-TÊTE telt 52 pagina's en is voor € 7,50 verkrijgbaar tijdens TEFAF Maastricht 2016.

SPOOR - NS

Vijf keer per jaar valt bij reizigers met een NS-abonnement het magazine SPOOR op de mat, gemaakt door G+J Custom Content. Met een mix van toeristische beleving, praktische NS-informatie en coupons met aanbiedingen zorgt het tijdschrift voor een grote betrokkenheid bij de doelgroep. De look van het tijdschrift is nu nog frisser dan voorheen door een recente softe restyling.

SPOOR bereikt 1,3 miljoen abonnementhouders en hun gezinsleden. Het scoort ruim boven de benchmark in gemiddelde leestijd en waardering. Met de conversie die het genereert, is NS meer dan tevreden.

CS - NS

In opdracht van NS ontwikkelde G+J het 36 pagina’s tellende CS Magazine, dat bezoekers van het station laat zien wat Amsterdam Centraal te bieden heeft aan restaurants, winkels en service. De uitstraling van CS sluit aan bij die van de nieuwe IJ-passage, een luxe winkelgalerij met een internationale sfeer.

Het tijdschrift heeft een oplage van 50.000 en wordt gratis verstrekt op Amsterdam Centraal. Inmiddels is de tweede editie verkrijgbaar op het station.

#NSFAVOURITES – NS

Een cadeautje voor 400.000 vaste klanten van NS; dat is #nsfavourites. Drie invloedrijke bloggers delen hun favoriete shop-, culi- en cultuurtips in Groningen, Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Daarnaast bevat het zestien exclusieve aanbiedingen.

#nsfavourites is een eigentijds minizine met persoonlijke hotspot-tips die je al zappend kunt lezen. De content inspireert lezers om naar de vier steden af te reizen om zelf de nieuwste plekken te ontdekken.

#NSFAVOURITES DIGITAAL – NS

Dit digitale magazine was een logische volgende stap na het succes van het concept #nsfavourites in print. Vier bloggers delen op nsfavourites.nl hun favoriete nog onontdekte hotspots in vier grote steden. Daarnaast bevat het zestien exclusieve aanbiedingen.

In #nsfavourites kan de gebruiker zelf een lijstje favourites samenstellen en bewaren, ook is het makkelijk om een route uit te stippelen van het station naar een van de tips. Maar liefst 700.000 vaste klanten van NS zijn via een e-mailcampagne uitgenodigd dit magazine te bekijken.

www.nsfavourites.nl

CHECK-IN – HAMPSHIRE HOTELS

Hampshire Hotels, met circa zeventig karakteristieke 3-, 4- en 5-sterrenhotels een van de grootste hotelondernemingen in de Benelux, lanceerde begin 2015 hun eerste magazine Check-in. Dit tijdschrift ligt in alle hotelkamers klaar als cadeautje voor de gasten. Het laat zien wat er te beleven is in en rondom de diverse Hampshire Hotels.

G+J Custom Content bedacht en maakte Check-in. Het is genieten op elke pagina: van de beste wandel- en fietsroutes in de natuur tot prikkelende insider tips voor een weekendje in de stad. En natuurlijk het lekkerste eten. Op de laatste pagina’s van het magazine vinden gasten een overzicht van alle Hampshire Hotels, zodat zij meteen hun volgende verblijf kunnen plannen.

www.hampshire-hotels.com/magazine

Grand Tour of Switzerland – Zwitserland Toerisme!

Voor Zwitserland Toerisme bedacht G+J Custom Content in 2015 een handige tipgids met alle highlights rondom de auto- en treinroute Grand Tour of Switzerland, die werd verspreid onder de abonnees van JAN en National Geographic Traveler. In 2016 verschenen twee thematische gidsen met geheel nieuwe content, Cultuur en Outdoor. Deze zijn gericht verspreid met diverse G+J-titels, waaronder 360° magazine van outdoor- en travelspecialist Bever dat ook door Custom Content wordt gemaakt.

RELAX – PROMINENT

Specialist in lekker zitten Prominent vroeg G+J Custom Content het concept te ontwikkelen voor een nieuw magazine over het genieten van relaxen. Het resulteerde in RELAX, een lifestylemagazine vol verhalen en tips over rust en inspiratie.

RELAX heeft een oplage van 125.000. De magazines worden verstuurd naar een selectie van het klantenbestand van Prominent, ook worden ze verspreid tijdens woon- en designevents.

NIEUWS/Custom Content

G+J Custom Content maakt Spoor Kids voor NS

Speciaal voor de jonge treinreiziger heeft G+J Custom Content minimagazine Spoor Kids gemaakt voor NS. Het tijdschrift, gericht op kinderen van 4 t/m 11 jaar, inspireert kinderen om er samen met hun ouders met de trein op uit te gaan. lees meer

Meer G+J nieuws