Hoofdredactrice Karin Swerink "Wat ben ik trots op mijn team, onze lezers, adverteerders en iedereen die van Vogue zo’n groot succes maakt. Vogue heeft zich de afgelopen jaren meer dan bewezen. Vogue leeft in Nederland, dat blijkt niet alleen tijdens de fantastische events, waar we het enthousiasme van onze lezers voelen en proeven, maar ook uit goed verkocht nummer na nóg beter verkocht nummer. Vogue is definitely here to stay!"

Vogue Nederland is een ode aan schoonheid. Vogue is altijd vernieuwend, inspirerend en uitdagend. Adembenemende, grensverleggende fotografie is het handelsmerk, maar daarnaast is Vogue hét modemagazine met inhoud. De wereld van Vogue bestaat natuurlijk niet alleen op papier en online. Afgelopen jaren hebben lezers, creatieven en adverteerders kunnen meegenieten van grootse events: Vogue Fashion’s Night Out – hét fashion event van het jaar – is inmiddels een begrip. In navolging daarvan is Vogue Beauty Night Out geïntroduceerd, een beautyevenement in de breedste zin van het woord. Bovendien maakt Vogue unieke specials, zoals Máxima, ter ere van de inhuldiging van het nieuwe koningspaar en 20 jaar Viktor & Rolf, ter ere van het twintigjarig bestaan van het ontwerpersduo. Vogue is overal. Haar uitingen op Twitter, Instagram en Facebook behoren tot de bestbezochte en -gelezen social media-kanalen van de glossy’s. Maar bovenal is er natuurlijk vogue.nl, een autoriteit als het gaat om fashion, trends, beauty, people, party’s en cultuur.

Merkwaarden

Vogue vóór alles een modeblad biedt fashion shoots met internationale allure, de laatste collecties, looks en trends, interviews met ontwerpers, modellen en iedereen die ertoe doet in de modewereld. Vogue wordt gemaakt door (mode) journalisten en - fotografen van naam. Naast mode en beauty zijn kunst, cultuur en lifestyle belangrijke pijlers. Het overgrote deel van haar content wordt gemaakt in eigen huis, aangevuld met de beste internationale Vogue-producties. Vogue is in korte tijd een gevestigde naam geworden, met een kwalitatief hoogstaand blad, bijzondere specials en originele campagnes en events - die leven onder de lezers, in de peres en in de social media. Vogue pakt altijd groots uit en zal in de komende jaren creatief, vernieuwend en spraakmakend blijven - in het schap én vooral daarbuiten.

Naar brandbook

De Vogue-lezer:

  • is modeliefhebber
  • is wereldwijs
  • is leeftijdloos
  • heeft stijl en persoonlijkheid
  • houdt bovengemiddeld van cultuur, muziek, films, boeken en kunst

Magazine

VOGUE verschijnt 10x per jaar in een verspreide oplage van 62.209 (bron: HOI, Instituut voor Media Auditing Q2 2014). Vogue is ook digitaal verkrijgbaar via de Appstore en Google Play Kiosk.

DOWNLOADS

Online

Vogue.nl gaat 24/7 over style, beauty en all things fun & fabulous. The Vogue Blog Network bundelt de meest eminente modebloggers van Nederland. Daarnaast leveren nationale en internationale fashionjournalisten zoals Suzy Menkes en Fiona Hering een bijdrage aan Vogue.nl. De website bereikt gemiddeld 218.000 unieke bezoekers en 2.1 miljoen pageviews per maand.

Naar de website
DOWNLOADS

Merkextensies

Vogue Fashion's Night Out

Fashion's Night Out (FNO) is sinds de eerste editie in New York in 2009 uitgegroeid tot een wereldwijd initiatief van Vogue om fashion te vieren, consumentenvertrouwen te herwinnen en de retailbranche een boost te geven. Modellen, ontwerpers, fashion editors, fotografen en modeliefhebbers komen tijdens FNO samen voor een inspirerende avond shoppen en entertainment en om een new season of fashion in te luiden. Vogue FNO vindt jaarlijks plaats in september.

Naar de highlights

Vogue Beauty Night Out

Vogue Beauty Night Out is een nieuw fenomeen. Een avond vol high-end beautyvermaak, bedoeld om een selecte groep Vogue-lezers in een luxe omgeving kennis te laten maken met een klein aantal nieuwe producten en merken. De eerste Vogue Beauty Night Out in het voorjaar van 2014 was een groot succes. Bezoekers gaven het event gemiddeld een 8,3, deelnemende bedrijven gaven een 8,2.

Naar de highlights

Viktor & Rolf-special

Viktor&Rolf vierden hun twintigjarig bestaan als designduo samen met Vogue. Het resultaat: een prachtige Vogue special edition. Met daarin het langste interview met het ontwerpersduo ooit en de hoogtepunten uit twintig jaar werk, geselecteerd door de designers zelf.

Impressie

Máxima-special

De special edition, getiteld Máxima, the birth of a Queen is een ode aan de toen kersverse Koningin. Het is een onthullende verzameling prachtige beelden – royaal vormgegeven – die je meeneemt op de weg die Máxima aflegde om van ‘gewoon meisje’ Koningin Máxima te worden. De special werd gelanceerd op het Vogue Queen’s Ball in Hotel the Grand in Amsterdam.

Impressie

Vogue The Book

Vogue lanceerde de allereerste uitgave van Vogue The Book. Deze luxe special edition is een verzameling van de mooiste en meest inspirerende beelden, bijzondere interviews en droombestemmingen rond de thema’s: Love, Family, Friends & Fun.

Impressie

NIEUWS/Vogue

Meer G+J nieuws