"National Geographic Traveler wil de lezer verleiden op reis te gaan en laten wegdromen met inspirerende verhalen en sublieme fotografie." Hoofdredacteur Aart Aarsbergen

National Geographic Traveler richt zich op de wereldreiziger die geïnteresseerd is in de cultuur, de geschiedenis en het landschap van de bestemming die hij of zij bezoekt. Het magazine inspireert met adembenemende fotografie, veel persoonlijke verhalen en praktische reisinformatie.

Merkwaarden

National Geographic-producten en campagnes voor adverteerders worden gemaakt met dezelfde missie als onze magazines en onze website: Inspiring people to care about the planet. We nodigen u van harte uit met ons samen te werken.

De Traveler-lezer:

  • Is een wereldreiziger
  • Is nieuwsgierig naar andere culturen
  • Houdt van fotograferen
  • Kan genieten van het comfort van een luxe hotel
  • Maar trekt er ook op uit met een rugzak en tent
  • Is altijd op zoek naar de mooiste plekken op aarde
  • Ziet Traveler als een autoriteit op reisgebied

Magazine

National Geographic Traveler verschijnt eens per kwartaal in een verspreide oplage van 54.561 (bron: HOI, Instituut voor Media Auditing Q2 2014). Traveler is ook digitaal verkrijgbaar via de Appstore en Google Play Kiosk.

DOWNLOADS
Online

Online

Traveler biedt online niet alleen allerlei handige tips en praktische reisinformatie, maar vooral ook inspirerende reisverhalen en -foto's van gerenommeerde journalisten, fotografen en bloggers.

Naar de website
DOWNLOADS

Merkextensies

shopping

Book

National Geographic Traveler maakt boeken, agenda's, (scheur)kalenders en dvd-boxen, reisgidsen en een groot assortiment tassen.

Naar de shop

DIGITAL NOMAD

Onze reisbloggers reizen namens National Geographic Traveler de wereld rond en delen hun ervaringen via de website en sociale media.

Lees blog

NIEUWS/National Geographic

Meer G+J nieuws