Hoofdredactrice Sanne Groot Koerkamp "Glamour is het leukste modeblad van Nederland en hoort thuis in de tas van iedere vrouw die wil weten wat er speelt op het gebied van fashion, beauty en celebrities, maar ook geïnteresseerd is in carriére maken en relaties."

Glamour is al negen jaar het grootste fashion & beauty magazine van Nederland. Altijd on trend en boordevol met het laatste en leukste fashion-, beauty- en lifestylenieuws. Glamour is stylish, slim, fun en met heel veel liefde en plezier gemaakt. Glamour is het enige magazine in Nederland dat high-end fashion toegankelijk maakt. Terwijl veel modebladen een droom creëren, maakt Glamour deze droom bereikbaar.

Glamour wordt maandelijks door meer dan 230.000 vrouwen gelezen. Elke maand verrassen, inspireren en verleiden we hen. Zowel in het blad, online als op onze events.

Merkwaarden

De Glamour-lezeres is 27 of voelt zich 27. Ze is bovenmatig geïnteresseerd in mode en beauty en altijd online. Ook houdt ze van uitgaan, feesten, festivals, reizen, liefde en celebrities. Ze heeft een gezonde lifestyle die samengaat met wijn, chocolade en een designer bag. Glamour is met de pijlers fashion, beauty, health, celebs, liefde, mind, food, carriere en living haar ultieme Life & Style Guide.

Download brandbook NL

Download brandbook EN

De Glamour-lezeres:

  • Is bovenmatig geïnteresseerd in mode en trends (index 341)
  • Shopt vaak en graag (index 206)
  • Is zeer geïnteresseerd in make-up en lichaamsverzorging (index 360)
  • Besteedt meer geld aan cosmetica dan andere vrouwen (index 246)
  • Is een trendsetter op het gebied van mode en cosmetica (index 465, 523))
  • Houdt van reizen, vakantie en festivals (index 158, 317)

Magazine

Glamour verschijnt maandelijks in een verspreide oplage van 103.483 (bron: HOI, Instituut voor Media Auditing Q2 2014). Glamour is ook digitaal verkrijgbaar via de Appstore en Google Play Kiosk.

DOWNLOADS

Online

24/7 het laatste mode-, beauty- en celebritynieuws. De Glamour-redactie werkt samen met influencers, personalities en bloggers zoals Rens Kroes, Linda Tol, Fitgirlcode en topmodel Romee Strijd.Uiteraard worden ook volop blogs en artikelen geschreven door Glamour's eigen icons: de voltallige redactie.
Glamour.nl is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid en bereikt inmiddels gemiddeld 450.000 unieke bezoekers en 1,5 miljoen pageviews per maand.

Naar de website

Merkextensies

National Glamour Day & Night

Hét shopping event dat twee keer per jaar plaatsvindt en alle winkelstraten van Nederland Glamour-roze kleurt. Winkeliers bieden Glamour-lezeressen op deze dag twintig procent korting op de nieuwe collectie.

download informatie NL

download information EN

Glamour Woman of the Year Award

Eind 2014 organiseert Glamour voor de allereerste keer in Nederland de Glamour Woman of the Year Award. Dit event is al een groot succes in Amerika en Groot-Brittannië en wordt dat vast ook in Nederland.

Glamour Denim Dive Powered By Replay

In 2014 lanceerde Glamour de allereerste Denim Dive in samenwerking met Replay. Honderd lezeressen gingen in hun oude jeans het water in, om deze vervolgens aan een goed doel te schenken. Alle deelnemers ontvingen een nieuwe Replay-jeans, en de winnares van het parcours won een reis naar Ibiza.

Hollands Next Top Model & Glamour

Glamour heeft meerdere jaren een belangrijke rol gespeeld bij Hollands Next Top Model. Glamour’s hoofdredacteur zat in de jury, en de winnares van het tv-programma won een cover shoot van Glamour.

NIEUWS/Glamour

Meer G+J nieuws