"Glamour is het leukste modeblad van Nederland en hoort thuis in de tas van iedere vrouw die wil weten wat er speelt op het gebied van fashion, beauty en celebrities, maar ook geïnteresseerd is in carriére maken en relaties." Hoofdredactrice Sanne Groot Koerkamp

Glamour is al tien jaar het grootste fashion & beauty magazine van Nederland. Altijd on trend en boordevol met het laatste en leukste fashion-, beauty- en lifestylenieuws. Glamour is stylish, slim, fun en met heel veel liefde en plezier gemaakt. Glamour is het enige magazine in Nederland dat high-end fashion toegankelijk maakt. Terwijl veel modebladen een droom creëren, maakt Glamour deze droom bereikbaar.

Glamour wordt maandelijks door meer dan 180.000 vrouwen gelezen. Elke maand verrassen, inspireren en verleiden we hen. Zowel in het blad, online als op onze events.

Merkwaarden

De Glamour-lezeres is 27 of voelt zich 27. Ze is bovenmatig geïnteresseerd in mode en beauty en altijd online. Ook houdt ze van uitgaan, feesten, festivals, reizen, liefde en celebrities. Ze heeft een gezonde lifestyle die samengaat met wijn, chocolade en een designer bag. Glamour is met de pijlers fashion, beauty, health, celebs, liefde, mind, food, carriere en living haar ultieme Life & Style Guide.

Download brandbook NL

Download brandbook EN

De Glamour-lezeres:

  • Is bovenmatig geïnteresseerd in mode en trends (index 341)
  • Shopt vaak en graag (index 206)
  • Is zeer geïnteresseerd in make-up en lichaamsverzorging (index 360)
  • Besteedt meer geld aan cosmetica dan andere vrouwen (index 246)
  • Is een trendsetter op het gebied van mode en cosmetica (index 465, 523))
  • Houdt van reizen, vakantie en festivals (index 158, 317)

Magazine

Glamour verschijnt maandelijks in een verspreide oplage van 92.500 (bron: NOM). Glamour is ook digitaal verkrijgbaar via de Appstore en Google Play Kiosk.

DOWNLOADS

Online

24/7 het laatste mode-, beauty- en celebritynieuws. De Glamour-redactie werkt samen met influencers, personalities en bloggers zoals Rens Kroes, Linda Tol, Fitgirlcode en topmodel Romee Strijd.Uiteraard worden ook volop blogs en artikelen geschreven door Glamour's eigen icons: de voltallige redactie.
Glamour.nl is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid en bereikt inmiddels gemiddeld 774.500 unieke bezoekers en 2.082.200 pageviews per maand.

Naar de website
DOWNLOADS

Merkextensies

National Glamour Day

Hét shopping event dat twee keer per jaar plaatsvindt en alle winkelstraten van Nederland Glamour-roze kleurt. Winkeliers bieden Glamour-lezeressen op deze dag twintig procent korting op de nieuwe collectie.

download informatie NL

download information EN

Glamour Woman of the Year Award

Eind 2014 organiseerde Glamour voor de allereerste keer in Nederland de Glamour Woman of the Year Award. Amerika en Groot-Brittanië gingen al voor. Deze avond was één groot modefeest waarbij Doutzen Kroes werd uitgeroepen tot Woman of the Year 2014.

Glamour Denim Dive Powered By Replay

In 2014 lanceerde Glamour de allereerste Denim Dive in samenwerking met Replay. Honderd lezeressen gingen in hun oude jeans het water in, om deze vervolgens aan een goed doel te schenken. Alle deelnemers ontvingen een nieuwe Replay-jeans, en de winnares van het parcours won een reis naar Ibiza.

Hollands Next Top Model & Glamour

Glamour heeft meerdere jaren een belangrijke rol gespeeld bij Hollands Next Top Model. Glamour’s hoofdredacteur zat in de jury, en de winnares van het tv-programma won een cover shoot van Glamour.

Glamour Health Challenge

In 2015 werd de allereerste editie van de Glamour Health Challenge georganiseerd. Glamour-lezeressen startten deze dag op de Jaap Edenbaan met een yoga-sessie, gevolgd door een modeshow met sportkleding van Zalando geshowd door Nederlandse fitbloggers. Het hoogtepunt van deze dag was de bootcamp van fitnessgoeroe en Instagram celebrity Kayla Itsines. Tussen het sporten door konden Glamour-lezeressen de Health Market bezoeken waar lekkere, healthy snacks en sapjes en de nieuwste sportaccessoires te koop waren.

NIEUWS/Glamour

Glamour wint Zilveren Cross Media Case

De Cross Media Awards werden op woensdagavond 20 april uitgereikt in het Compagnietheater in Amsterdam. Tijdens deze avond viel Glamour in de prijzen: de Glamour Health Challenge won één van de drie Cross Media Cases. lees meer

Meer G+J nieuws